ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2021.06.13.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Hankook AL10+ e-cube MAX: 2016.06.30.
Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
  Hankook Tire
  új alacsony oldalfalú gumiabroncs
  a kormányzott tengelyre
Manapság, amikor egyre nagyobb és nagyobb mennyiségek szállítására van igény, a flottakezelő cégek hamar elérik a legálisan engedélyezett 4 méteres külső magassági határt a kereskedelmi járműveken. Ez a probléma még hangsúlyosabbá válik, ha a szállítmányozó cég – ráadásul a nagy mennyiségű fuvarok mellé - nagyméretű és nehéz árut is akar szállítani. Ebben az esetben a szabványos 295/60 vagy 315/60 méretű abroncsokkal gyorsan eléri a a terhelhetőségi kapacitás határát. A prémium gumiabroncsokat gyártó Hankook ezért most az alacsony építésű szegmens számára kihozta az AL10+ e-cube MAX nagy távolságra szánt gumiabroncsot. Az új, alacsony oldalfalú gumiabroncsot 355/50R22,5 méretben a tehergépkocsik kormányzott tengelyére tervezték, különös tekintettel a nagyméretű szállítmányok követelményeire.

Németország, Neu-Isenburg, 2016. június 30. – A flottakezelők a 60-as és 80-as közötti sorozatú gumiabroncsokkal eddig nem tudták teljes mértékben kihasználni a maximális, 3 méteres belső rakománymagasságot anélkül, hogy túllépnék a legálisan engedélyezett négy méteres teljes magasságot. Ennek következtében terhelési kapacitás vész el, ami a későbbiekben gazdasági veszteséget jelenthet. Mindezekből következően, illetve a piaci trendet követve a Hankook a tehergépkocsik kormányzott tengelyére szánt 50-es sorozatba tartozó abroncsot kínál ügyfeleinek. Az AL10+ e-cube MAX gumiabroncsot 355/50R22,5 méretben, kizárólag nagy távolságokon dolgozó kamionokon való használatra tervezték, 156-os terhelhetőségi index-szel, ami azt jelenti, hogy a tengely legfeljebb 8 tonnával terhelhető. Az abroncs kisebb átmérőjével csökken a vonójármű csatlakoztatási magassága, aminek következtében a belső rakomány magassága növelhető, vagyis az alacsony profilú gumiabroncsoknak köszönhetően a három méteres magasságú rakodási felület teljes egészében kihasználható.

A kereskedelmi járművekhez tervezett e-cube MAX gumiabroncs család maximális költséghatékonyságot, energiahatékonyságot és környezetbarát jellemzőket biztosít, hosszirányú mintaárkokkal kialakított, hullámszerkezetű futófelületének köszönhetően megelőzi az egyenetlen kopást, amivel hosszabb élettartamot garantál. A AL10+ e-cube MAX gumiabroncs a továbbfejlesztett futófelületnek és a nagyobb terhelhetőségi indexnek köszönhetően nagyobb üzemanyag-hatékonységot tesz lehetővé, és emellett a terhelhetőségi indexe is . magasabb Az egyenes mintaárok-szerkezet biztos iránytartást, maximális pontosságú kormányzást és jobb vízelvezetést tesz lehetővé.

A nagy távolságú szállításhoz a kormányzott tengelyre tervezett modellt a hajtott tengelyen a DL10+ e-cube MAX egészíti ki. A háromdimenziós lamelláknak köszönhetően az abroncs kiváló vonóerőátvitelt nyújt a vezetőknek, miközben a különlegesen széles mintaelemblokkok és a mély mintaárkok nagyobb futásteljesítményt tesznek lehetővé. A DL10+ e-cube MAX mintaelem-stabilizátorai hozzájárulnak a magasabb élettartamhoz és az alacsonyabb gördülési ellenálláshoz. Az e-cube MAX sorozatot egy annak megfelelő TL10+ pótkocsi gumiabroncs egészíti ki, amelyre a maximális vezetési stabilitás és alacsony gördülési ellenállás a jellemző.

Az AL10+ e-cube MAX műszaki jellemzői

1. Optimalizált futófelületi keverék

-  A futófelületi keverék az „alacsony hiszterézis" által csökkenti a gördülési ellenállást.
A nagy molekulasúlyú természetes gumi és a rendkívül hosszú láncú molekulák kevésbé hajlamosak az elágazódásra, ezért kevesebb a láncvégük. A Hankook innovatív keverési eljárásának (IMS / Innovative Mixing System) alkalmazásával alacsony hőmérsékleten, hosszabb keverési időkkel kerülnek feldolgozásra. Ennek következménye a lényegesen magasabb kapcsolódási arány a korom és a természetes gumi molekulák között, illetve a jelentősen megnövelt eloszlás a keveréken belül.
- A hőfejlődés általi energiaveszteség csökkenése

2.Stiffness Control Contour Theory (SCCT / szabályozott  merevségű kontúr elmélet)
-    Szabadalmaztatott Hankook tervezési technológia az egyenletes nyomáseloszlás, a nagyobb stabilitás, valamint a kisebb mértékű mozgás érdekében a gumiabroncs belsejében.
-    A szövetváz hosszabb élettartama és költséghatékonysága; jobb újrafutózhatóság

3. Elérhető méretek az e-cube MAX gumiabroncs sorozathoz

Profil    Méret    Terhelhetőségi index    Jellemzők    Hópehely    M+S    Elérhetőség
AL 10+    315/80R22,5    156/150L    B/B/W1/70 dB            
    315/70R22,5    156/150L    B/B/W1 /70 dB            
    385/65R22,5    160K    B/B/W1/70 dB            
    295/60/R22,5    150/147L    C/B/W1/70 dB            
    315/60R22,5    154/148L    C/B/W1 70 dB            
    355/50R22,5    156L    C/B/W1/70 dB            
DL 10+
    315/80R22,5    156/150L (154/150 M)    C/C/W1/73 dB            
    315/70R22,5    154/150L    C/C/W1/73 dB            
    295/60R22,5    150/147K    C/C/W1/73 dB            
    315/60R22,5    152/148L    C/C/W1/73 dB            
TL10+    215/75R17,5    135/133J                2016 agusztustól
    235/75R17,5    143/141J                2016 agusztustól
    245/70R17,5    143/141J                2016 agusztustól
    265/70R19,5    143/141J                2016 augusztustól
    385/55/R22,5    160K(158L)    B/B/W1/70 dB            
    385/65/R22,5    160K    B/B/W1/69 dB            
    435/50R19,5    160J    B/B/W2/73 dB            
    455/40R22,5    160J    B/B/W2/71 dB            

A Hankook Tire vállalatról

A Hankook Tire egyike az öt, a világon a legtöbb abroncsot gyártó globális vállalatnak. Innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok valamint az autósport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).
A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten már több mint 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.
A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén. Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központja és hét gyártóüzemének fejlesztésébe. A németországi Hannoverben működő Európai Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az termékeket, különös tekintettel az európai prémium autógyártók számára készülő első szerelésű (OE) abroncsokra.
A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban és Lengyelországban vannak kereskedelmi képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.
A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg már több mint 3.300 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készülő termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal.

További információ: www.hankooktire-press.com és www.hankooktire-eu.com 
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   

Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.